reklama

Prečo som vďačný za okuliare...

nevynímajúc to, že slúžia k tomu, aby som videl lepšie - tie, niekedy veľmi PODSTATNÉ, detaily - pomáhajú mi ešte inak. A v opačnom smere. Keďže moje oči nie sú postihnuté priveľmi, vidím aj bez nich, dokážem bez nich existovať a nenarazim do pouličnej lampy. No môj zrak bez nich je rozmazaný. Nedostatok, ktorý sa mi podarilo zúžitkovať. Vždy, keď už mám dosť sveta naokolo, ľudí, situácií a vôbec všetkého, posuniem si okuliare vyššie na hlavu a vidím už len rozmazané škvrny. Som uchránený pohľadu, o ktorý nestojím. Ak ma náhodou uvidíte s okuliarmi na hlave (nie na očiach), vedzte, že sa mi práve svet niečim zhnusil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Rastislav Pálka

Rastislav Pálka

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rozhodol sa preTVORIVÚ PRESTÁVKU ktorá trvá už Click Here to get this from FreeFlashToys.com! Zoznam autorových rubrík:  Proti všetkýmDesať prstov na klávesniciAj to sa staloNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu