reklama

Ohrozuje nakupovanie zdravie ľudí?

Nenávidím a predsa musím. Pretože to robí každý, tak musím aj ja. Inak by som pravdepodobne zahynul od hladu. Áno, hovorím o nákupoch v nákupných centrách, ktoré rastú ako huby po daždi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Vstúpim hlavným vchodom, rýchlo chytám do rúk prvý nákupný košík (nie vozík!) a smerujem k najbližšej destinácii. Už predtým mám podrobne premyslené, čo potrebujem, aby som hneď smeroval k tomu správnemu regálu. Obchádzam davy ľudí ktorý sú akoby napevno pripevnení k podlahe. Odbočím do uličky, jednej z mnohých. A stane sa to. Ulička zablokovaná nákupným vozíkom bez majiteľa, pre ktorého je nepredstaviteľné, že by ten vozík „zaparkoval“ niekde k regálu, aby nezavadzal. Vtedy ďakujem Bohu, že som si zobral len malý košík a nie tú srandu na štyroch kolieskach (ktoré sa mi ako naschvál vždy zaseknú a nie a nie s nimi pohnúť).

Ďalším javom je človek v rôznom veku, ktorý sa pomalým tempom prechádza po tých najužších uličkách, znenazdajky sa zastaví a vôbec nevníma svet a ľudí naokolo. Niektorí ľudia zabúdajú, že na prechádzky by mohli ísť aj do parku. Ak potrebujem niekoho počkať, na niečo počkať, skontrolovať si tovar, tak sa odstavím niekde mimo hlavného ťahu, k regálu s tovarom o ktorý nebol nikdy záujem a viem, že tam nebudem nikoho obmedzovať.

"Najradšej" mám situáciu, keď sa stretne viac takýchto typov naraz na jednom mieste. Vtedy mám brutálnu chuť zhodiť nákup na zem, odísť a nikdy sa nevrátiť. Krvný tlak vyletí na hodnotu 200 na 195 a ja mám pocit že prichádza infarkt. Pretože toto sa nestane raz, nie dva krát. Ak by som to počas jedného nákupu mal spočítať, nestačilo by mi všetkých mojich dvadsaťdva prstov :)

Týmto by som chcel všetkých vyššie opísaných vyzvať: Spíme v posteli, nakupujeme v obchode! Vám to možno robí dobre, no ostatných to spomaľuje, brzdí a niektorých (mňa) strašne znervózňuje. Človek je tvor spoločenský, preto musí existovať v spoločnosti ostatných. Skúsme sa k sebe navzájom, aj pri tak banálnych úkonoch ako je nakupovanie, správať ohľaduplne a život bude ľahší...

Rastislav Pálka

Rastislav Pálka

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rozhodol sa preTVORIVÚ PRESTÁVKU ktorá trvá už Click Here to get this from FreeFlashToys.com! Zoznam autorových rubrík:  Proti všetkýmDesať prstov na klávesniciAj to sa staloNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu